Pemenang Contest Senyuman paling Manis

Assalamualaikum...


haa,,mesti korang tertunggu-tunggu siapa pemenang bagi contest ni kan,kan,kan,kan
 hampir kesemua yang join contest  ni ialah wanita, hanya seorang jejaka sahaja yang join...thanks Mohdridzwan. 

agak manis jugaklah kesemua peserta-peserta ni punya senyuman, tapi cuma 3 pemenang sahaja yg aku pilih...harap ini pilihan muktamad...SO harap tak ada yang tak puas hati ke, apa ke, yerrr.

Pemenangnya adalahhhhhhhhhhhhhhhh.....jeng,jeng,jeng..



Pemenang Pertama...


http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/02/1st-contest-senyuman-paling-manis-by.html



Pemenang kedua
http://syasyaishiteru.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html



Pemenang ketiga
http://diaryismah.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html


Kepada pemenang sila Tebus Hadiah TOP-UP kat FanPage Facebook saya yerr...
sila letak Nama,Website Blog dan Nombor Talifon (MAXIS,DIGI,CELCOM)
Kepadah yang tak menang bukan bermakna senyuman anda bukan tak manis...semuanya manis-manis belaka sampai boleh terkena diabetis,hohoho...Lepasni saya nak buat contest lagi lahh...seronoklah kalau ramai yang join...hihi
Siapa yang nak tengok kesemua peserta yang join ni, kat sini



Comments

  1. Alaaa, takada rezeki :/ Tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa, jangan sedih2...Pastikan anda sentiasa senyum....

      Delete
  2. Tahniah kepada pemenang :) Tak de rezeki :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepasni saya buat contes or giveway, jgan lupa join yerr..

      Delete
  3. klu laki msuk nie konpem sush nk mnang.. hehehe!! >.<

    congratez to the winners!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi, sape-saper pun senyum Molek-molek belaka...Tak kiralah lelaki atau perempuan... yg penting senyummmmm... :)

      Delete
  4. aiseyman , biar btol aku mnang ? btol ke nie ?? haha

    ReplyDelete
  5. lol..tak menang la..hewhewhew...

    ReplyDelete

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Popular posts from this blog

Sains Komputer Uitm

Tips masuk Upsi (For freshy)

Teh Hijau Dan Aku.