1st doodle Hasil tangan aku..


Ha! terkejut kau aku tiba-tiba bagi freebies doodle.Entah macam mana aku tiba-tiba nak buat doodle.Selama ni asyik buat komik photoshop je kan.Today aku nak gunakan photoshop untuk buat doodle.Aku tak reti sebenarnya.Aku main hentam taik kucing jerk ni.

Dalam tiga doodle yang hampehh ni...mana yang korang rasa okey...pleasseee i need your comment...

1


2.




3.


Alahh...aku tak pandailah nak buat doodle comel-comel macam fizgraphic buat tuuu...Macam mana dia buat ha?...heishhhh sesungguhnya aku budak baru belajar...




Comments

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Popular posts from this blog

Sains Komputer Uitm

Tips masuk Upsi (For freshy)

Teh Hijau Dan Aku.