Monday, February 13, 2017

Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Biologi UPSI

Assalamualaikum..

Hai semua..lama dah tak update blog. hahaha. Aku rasa kan aku nak mula aktif lah dalam berblogging ni. Sebab aku rasa dengan menulis blog ni, moga-moga korang dapat inspirasi dari apa yang aku buat ni.

Okey, back to the topics, aku ada berita gembira untuk diri aku. hahaha syok sendiri pulak aku ni kan. Sebenarnya aku dah dah dapat tawaran sambung belajar di UPSI dalam Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Biologi. Kira macam bakal cikgu Biologi lah kitew. huhuhuhu 
Kalau dulu diploma sains kat UPSI, sekarang Degree pon kat situ gak. Syokkk gilerr.. Rindu sangat kat Upsi setelah berbulan-bulan berpisah. Alhamdulillah ada jodoh lagi dengan UPSI.

Sebenarnya Kos pendidikan Biologi ni tak berapa nak famous and tak berapa orang nak minat terutamanya kaum lelaki lah.Mana tak nya, dalam kelas berapa orang je lelaki dalam kelas tu. Yang lain perempuan ramai. haha

 Kadang2 kan bila cakap pasal cikgu biologi je mesti diorang akan cakap, "eeeeeee nanti kene ajar anak murid topik reproduction...nanti kene lukis anu anu anu bagaii" hahahaha what the heck typical kepala otak hang. hahaha



Ini kawan kawan aku yang diploma Upsi dulu yang dapat sambung Degree kat Upsi. Kebanyakkan nya ambil Cikgu termaksuk lah aku.

Okey aku rasa setakat itu sahaja yang aku boleh share hari ni. So lepasni mungkin aku akan update dari semasa ke semasa. HOHOHO




1 comment:

  1. hai saya nak tanya , berapa ya kebiasaannya pointer bgi lepasan stpm layak mohon ismp biologi ni ya ??

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...