Saturday, January 16, 2016

Mencari tempat praktikal tak Sudah :(


Assalamualaikum..

Dengan ini aku mengishtikharkan yang saya sedang terdesak dan memerlukan pertolongan korang-korang. Rasa dan buntu sangat dah ni weyyy...

Macam ni ceritanya. Aku sekarang sedang mencari tempat latihan industri. Aku ada mohon beberapa tempat. Yang aku mohon tu semua tempat best2. Tapi masalahnya semua tu tolak aku... nguwaaaaaa aku dah lah nak buat praktikal bulan 3 ni...aduuuu sadisnyaaa sadisnyaaa..

.

oleh itu kalau korang korang tahu tempat yang boleh aku pergi buat praktikal atau LI ni, pleaselah share2 yerr... 

Saya Diploma Sains. So tempat2 praktikal seperti tempat penyelidikkan. Makmal2 kilang. Bioteknologi. Or apa apa lah yang pasal sain biologi, kimia dan fizik. Asal boleh.

Ni lagi satu masalah. Pihak Fakulti tempat aku suruh pilih beberapa buah negari je. Melaka, pahang, selangor, Penang dan Negeri sembilan. Heishhhh Johor takde lahh pulakkk weyyy... sabo jelahh. huhu

So aku harap aku dpt pergi praktikal yg best2 dan baik2. Semoga dipermudahkan urusan aku. Aminnn.. 

p/s: elaun pun nk jugakk..hihi (>_<). Tapi x dpt pun xperr.. Asal boleh LI.






No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...