Tuesday, March 3, 2015

SPM dik Oiii

huhu..zaman muda..

Oleh kerana esok result SPM keluar, so aku rasa tergedik-gedik nak uplode gambo masa amik result. Aku bergambar dengan cikgu Bahasa Inggeris yang paling baik hati. Miss Tay namanya.hihi


Masa ni memang sebelum result keluar memang aku berdoa bersungguh-sungguh kat tuhan. Memang masa tu aku rasa yang tangan aku tengah pegang nyawa aku yg nak jatuh. 
Masa ni jugak aku rasa SPM adalah segala galanya... SPM lah penentu hidup aku... SPM lah masa depan aku. Kalau dapat teruk rasa nak bunuh dirilahh. kalau dapat baik rasa diri ni sempurna dan bahagia kot kot nanti one day boleh kaya sbb spm cemerlang. Tapi dik, spm sebenarnya adalah permulaan. Permulaan yang sangat sangat permulaan. Spm adalah suatu tiket dimana adik nak kejar impian adik. 
result baik ada jalan kerjaya tertentu...
Result tak berapa bagus ada jalan kerjaya tertentu... 

Siapa aku nak nasihat orang. Tapi siapa aku lah yg rasa untuk aku nasihat orang.


Dik,

As long as u have spirit to stand. Please stand!



1 comment:

  1. hehe mmg masa amik result dulu mmg gelabah...tp Alhamdulillah semuanya ok.so bila tgk adik2 amik spm tingattt zaman dulu2

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...