Sunday, July 20, 2014

Menjadi Ajk Media


Alhamdulillah...sekarang dah 23 hari dah kita berpuasa...semoga kita dapat keampunan dari tuhan yang maha esa di bulan yang mulia ini...

Sebut pasal Ramadhan, MMK iaitu abang-abang senior degree ni telah membuat program khas ramadhan untuk kolej Harun Amiruddin Rashid atau nama popular dia KHAR. Al-maklumlah kat upsi ni student diploma memang jarang ada program ni kann.Tapi oleh kerana organisasi hebat oleh MMK Khar ni semua, dapatlah student diploma merasa program-program yang dianjurkan di Upsi ini...hihi syabas untuk MMK.

Dah tu pulak, aku pun join sekali jadi AJK.Mula-mula nak jadi ajk ni sebab nak dapat kolej untuk sem depan.Tak nak aku duduk rumah sewa.Bukannya aku tahu pun tempat2 tanjung malim ni semua.So is better aku aktif untuk dapat kolej untuk sem depan.Disamping dapat menimba ilmu dan pengalaman.

i always bajet poyoss...

Menjadi AJK media kauuuu....kelasssss....hahaha siapa sangka ajk media kena buat poster,video tangkap-tangkap gambar semua kan, itu semua adalah minat aku.Dan aku tak sangka di Upsi aku dapat merasa semua tu walaupun aku baru sem satu. Alhamdulillah..

Tapi yang paling aku suka sekali ialah bila tangkap gambar guna kamera Nikon dengan Canon....Dari dulu kot aku teringin nak guna......Alhamdulillah dapat jugak guna kan...


Ha, tengok tu...pegang kamera pon x betol....



Ini program pertama aku sebagai AJK media....so harap lepasni dapat timba banyak pengalaman lagi...Thanks kepada senior abang degree....sebab banyak ajar kami.. :)

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...