Monday, March 17, 2014

Al-Kisah Ketua Kampung ..

Aku tak tahu ini lawak lucah or lawak Sengal ke ape....Tapi aku rasa lawak ni memang buat aku tergelak..hahaha.. layan jelahh



Al Kisah...
seorang ketua kampung telah kehilangan burung peliharaan yg sangat dia sayang, lalu ketua kampung tersebut telah memangil semua penduduk kpg untuk menyiasat perkara tersebut.

ketua 
kampung: siapa yg ada burung?

semua lelaki di kampung tersebut berdiri..
ketua 
kampung hairan dan menyedari yg dia telah silap ketika bertanya soalan.

ketua 
kampung: Bukan itu maksud saya...siapa yg pernah lihat burung?
semua perempuan di 
kampung tersebut pun berdiri.
menyedari dia tersalah mengajukan soalan lagi, ketua kampung pun berkata..

ketua 
kampung:maksud saya...siapa yg pernah melihat burung saya.?
maka berdirilah isteri ketua kampung tersebut bersama seorang janda.

ketua 
kampung terperanjat kerana rahsia skandalnya terbongkar...

dan dia terkena flying kick dari isterinya kerana curang...haha


No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...