Thursday, February 27, 2014

Nak follower Twitter


Assalamualaikum..

Masa tengah berblog ni kan, aku tengah mendengar lagu yang indah sangat.Lagu tu tajuknya "Istikharah Cinta". Fuhhhh menusuk kalbu lagu dia...hahaha... Lepasni nak karaoke lagu tu lah..

aku rasakan,aku dah mula aktif main twitterlah...rasa syok pula bila followers twitter dah naik.Rasa best bila aku share somethingkan lepastu ada yang bagi feedback yang bagus.Lepastu ada yang tanya-tanya pasal apa2.Kalau aku boleh jawab, aku jawab.hehe terasa macam retis pulak..hahhahaha....


@Shazrizalshahmy

Ha!, apa lagi..followlah saya....

Lepastu kalau ada yang buat ayat-ayat yang best dan kreatifkan, mesti aku retweet....Tak pun aku copy paste kat facebook..hehehe..
Lagi satu, twitter ni senang nak promote blog weyy...sangat gila cool....So apa lagi, yang ada twitter tu followlah cayerrr..hihihi





No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...