Tuesday, February 18, 2014

Bukan niat aku ingin menyakitimu..


Assalamualaikum semua....semoga hari ni korang sihat sejahtera..
aku tak tahulah kenapa sekarang ni aku susah sangat nak menulis blog macam dulu-dulu.Lepastu tiap-tiap hari terjah blog korang lepastu blogwalking sama-sama.Tapi hari ni terdetik pulak nak berbicara.Tajuk jiwang pulak tu.




Bukan niat aku ingin menyakiti hatimu,tapi ini melibatkan hati dan perasaanku.Cinta tidak boleh dipaksa.Jika kau ingin aku bersamamu kenapa kau tidak berusaha untuk mendapatkan hatiku.Adakah kau seorang wanita dan aku seorang lelaki.Oh, tidak sama sekali. Aku minta maaf kerana menolak cintamu.Sekali lagi aku cakap, bukan niat aku ingin menyakitimu.Mungkin kita ditakdirkan bersahabat sahaja.

Apsal aku jiwang sangat nih!!!! adeiiiiiii malu..malu..malu... (Tutup muka)......




No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...