Tuesday, November 5, 2013

Tiada lagi Budak Skema..Hanya Relaxed..


Hai korang semua yang baik hati lagi cantik hensem belaka..hari ini aku dah ubah hampir 50% blog aku ni.Dari black and white kepada biru awan nano.Tahun baru..azam baru..blog pun mesti baru.

Shazrizal Shahmy


Kalau dulu aku bukan budak skema...tapi sekarang sudah berubah tajuk blog ni..HAHA

Rizal Coolerzz....siapa rasa nak termuntah dipersilakan...ada aku kesah..hohoho..

kenapa biru?

sebenarnya biru dan hijau itu adalah warna favourite aku..tenang dan lagi menyenangkan.

kenapa coolerzz, macam poyo jerk?

sebab nak jadikan perkataan tu sebagai motivasi bagi aku.aku inginkan ketenangan dan sentiasa cool dalam hidup aku hari-hari.Insha'Allah

Kenapa Rizal?

Sebab Rizal adalah nama singkatan aku kat U.

Kenapa macam jambu sangat blog kau ni?

Sebab aku remaja...krik..krik..krikk..

Apa tujuan kau tukar semua bagai ni?

Sebab aku nak tutup buku lama...dan bukak buku baru...







1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...