Tuesday, October 15, 2013

Mencari Mood untuk menulis Blog


Assalamualaikum..

Sebelum aku bercakap, aku nak ucapkan selamat hari raya haji...yang sedang atau keluarga sedara mara yang menunaikan haji diharapkan mereka selamat menunaikan haji yang mambrur...

Sedang aku asyik termenung depan lappy aku nih..aku berfikir panjangggggggggg, apa bende yang aku nak update post kat blog ha? tengah-tengah bosan susah pulak nak cari idea.So aku kunjunglah blog-blog blogger yang aku follow supaya amik mood kann..ada yang tulis tentang dia tengok lembu dikorbanlah, putus cintalah, merepek meraban pun ada...kadang-kadang entri dia takde mengena dengan tajuk.Kelakar pun ader.

Nak Carik mood layan kPop pon dah tak minat....kah3..

Urmmm mana nak carik mood nih....nak tulis pun takde mood nih....wahai mood..datanglah kepadaku...

Secara tiba-tiba perut aku rasa lapar...nak pergi makan.......makan lagi..

duduk kampung ni asyik makan jep...syoknyaaa...yelakan, duduk kat U tuh asyik-asyik kena berjimat makan mee segera aje kan...Time macam nilah kena kasik kaw-kaw makan masakan emak..hehehe



1 comment:

  1. hehehe.. selamat buat post entry bagus2 yee.. ^_^

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...