Saturday, July 6, 2013

I'm Segamatrian.... Uitm Segamat....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak aku update blog aku nih....Rasanya dah sebulan lebih aku dah tak update blog aku nih.Rindu gilerrr nak update.

Sumber: Bapak Goole

Aku sebenarnya tengah study kat Uitm Segamat ambil kos Diploma Sains Komputer. Alhamdulillah. Kat Uitm Segamat ni best. Kampus alam semula jadi atau dikenali sebagai Kampus hutan tropika.Hahaha. Sebenarnya uitm segamat ni berbukit dan dikelilingi hutan tau. So, bila pagi-pagi korang akan merasakan ada kabus bukit...best wooOO..

Sebenarnya ada banyak lagi aku nak ceritakan pasal pengalaman aku kat Uitm Segamat nih, tapi nanti-nanti lah..aku sekarang nih sibuk dengan Assigment, dengan Test lagi, sibuk giler sekarang nih...Minggu depan dah puasa kan..So Salam Ramathan semua....

P/S:Dah lama tak Blogwalking kat blog korang...huhu..

1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...