Sunday, May 5, 2013

Aku dalam Dilema..

Assalamualaikum..


Hari ni aku rasa sangat tertekan.Bukan tertekan sebab PRU 13 atau terlepas tengok MasterChef selebriti, tetapi aku stress dalam dilema.Urmmmm adeiiii...

Aku sebenarnya tengah konfius ni. Hari rabu ni adalah hari pendaftaran untuk tingkatan 6 bawah, Dan hari itu juga aku kena pergi JPJ test kereta.Apa aku nak buat ni?. Kalau aku tak pergi JPJ, kira BURN duit bapak aku macam tu jerk.Kalau aku tak pergi daftar tingkatan 6, dalam surat tu tulis yang kalau tak datang pendaftran form 6 dikira aku tak terima tawaran form 6 tu. 

Macam mana ni weyyy!!! aku tak tahu mana satu nak pergi, Form 6 atau JPJ.??

Aku punya tunggu talifon daripada JPJ sampai berminggu-minggu, last-last terkena hari yang nak kena daftar form 6 tu.Malang kan. Nak mengeluh pun tak berguna.Sebab ini bukan kerja kita.Maybe semua ini ada hikmah.Cuma aku nak tenangkan fikiran dan jiwa aku yang sekarang ni sudah serabut.Urmmmmm..

Macam mana ni yerrr??..

5 comments:

  1. ehe.daftar ting.6 boleh je tangguh.test jpj pon boleh tangguh la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Form 6 boleh tangguh eh,...yaahuhhuuuuuuuuuu... Tapi JPJ tak boleh tunda, nanti Duit Burn mcm tu jerk...

      Delete
  2. daftar form 6 bleh tangguh la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke? Alhamdulillah, bolehlah saya amik test JPJ..

      Delete
  3. goodluck jpj test! jangan jadi macam akak. lawak n maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...