Monday, April 22, 2013

Misi mengeyangkan perut..

Assalamualaikum semua...hope korang semua sihat dan bahagia saling membahagiakan..

Hari ni aku dengan kawan-kawan aku pergi bandar.Dah lama kitaorang tak lepak makan-makan.Lebih-lebih lagi aku tengah lapar tahap beruang.Perut ni pun dah nyanyi lagu Najwa latif, kosong~kosong ong ong..
Rancang nak pergi ramai-ramai tapi yang perginya 4 orang...jadilah.. janji aku kenyang.. Dalam fikiran aku makan,makan dan makan.

Kitaorang decide nak makan Pizza Hut yang baru tu. Pizza Hut Double Sensation. Sedap weyyy... 



Biasalah...sebelum tunggu pizza yang lambat tu sampai...diorang hidangkan Sup cendawan dengan roti.

kawan aku, Aina dan Fatin

Gemuknya aku....ni yang aku nak diet!!


Sodappp nih :)





Seperti biasa, sebelum baca bismillah, capture makan dulu...hahaha, zaman sekarang kan.Semua nak ambil gambar.

Ermmm Pizza Hut Double Sensation...sedap weyyy





Chocolate Volcano!! memang membuatkan nafsu makan jadik raksasa...memang sedap sangat dan menyelerakan.Tapi muak, Tak habis pun makannya...


Okey, misi mengeyangkan perut dah selesai....lepasni nak Jalan-jalan satu bandar Muar JOhor!!
YahoooOOOoOO



3 comments:

  1. haha . tak abiz kek tu ? apsal tak bwk blek ? aku tak rasa pown dok .
    sblom mkn , capture dulu bwu bismillah ek .. wajib tu

    ReplyDelete
  2. ooouh...

    terliur aku tengok pizza tu...

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...