Wednesday, March 13, 2013

Wahai lipas, Aku Fobia dengan kau


Kalau ada baju costum ni kat rumah aku, memang aku bakar laju-laju!! kasik Hangos!

Sebenarnya aku agak malu lah nak tulis entry ni memandangkan aku ni lelaki.hohoho, Oleh kerana ramai lelaki yang diluar sana pun ada masalah sama macam aku jugak, aku pun nak share dan beri pendapat aku.

Lipas atau nama saintifiknya ialah binatang paling pengotor dan paling berbacteria di kalangan serangga-serangga yang berada dirumah anda.Serius! aku paling benci dengan binatang ni.

Aku pun tak tahu kenapa aku boleh Fobia bagi aku.Asal aku nampak jerk binatang tu, confirm aku rasa geli satu badan.Rasa macam badan ini digeletek tanpa henti.Heishhhhh geli siottttt...

Cuba korang bayangkan, bila kita pergi public toilet kat mana-mana, lepastu nampak lipas tengah posing landing kat mangkok tandas.PUIHHH!!! uwekkkk, 

Aku tak kisah dengan semua tu, tapi bayangkan suatu hari nanti, aku jumpa makwe aku, kononya tengah makan malam candle light dinner.Then lepastu makan suap-suap,Nak romatiklah kannn,hihihi sekali tiba-tiba lipas lalu tanpa bagi signal depan kami berdua.Lalu aku terkejut dan lari lintang pukang ataupun sorok belakang makwe aku.Tak ke jatuh air muka aku.Arrrrr!!! malu gilerr..

ini semua salah NATIONAL GEOGRAPHY!! sape suruh tayangkan benda geli-geli pasal lipas,kan aku dah terpengaruh.Kononnya lipas suka bertelur tempat makanan terdedahlah,badan dia ada berjuta-juta bacterialah...uwekkk,.Sebenarnya time dulu-dulu aku suka tengok Channel pasal binatang ni, macam Nat Geograpgy, Discovery Channel, Animal planet. Tu yang menyerang aku ni sampai boleh jadik Fobia.

Ingat aku sorang jerk yang takot lipas, kat luar sana tu berlambak-lambak manusia Fobia dengan binatang nih,So aku tak lah diketegori manusia pelik kannnn...hohoho, korang semua kalau rumah korang ada lipas tu, buat-buatlah mengemas yerr, binatang ni boleh bawak penyakit tau.

SO..


KATAKAN eiiiiiyuuukkkkkkkk pada lipas..



*Muntah Hijau




12 comments:

  1. haha xkan geli kat lipas kottt... :p ekeke

    ReplyDelete
  2. hahahaha!! mlu jgk nk mngaku, tp kta srupa lar.. hahahaha!! >.< bkn geli, tp bla ada lpas tu rsa cm insecure.. hohohoho!! pnh satu mlm tue, tgh kms2 blik, tpksa blwn dgn 5 ekor lpas (-___-)"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, memang insecure Pun...rasa lipas tu macam Alien dtg dari planet mana ntah,..Tapi saya just cover line jerk kalau depan orang..konon x takot lipas...tunjuk macho lah katakan.. *puihhh

      Delete
  3. hahahahahhahahaha....(sorry gelak over)
    nida xtakut lipas tp fobia dgn cicak...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian cicakman.... Tapi kalau Lipasman kita kasik bako!!

      Delete
  4. Gahahaha.. wa fobia dengan ular n pacat.. haha

    ReplyDelete
  5. eeeeeeeee geli gila.. tapi cicak lagi geli dengan lembik lagi..ahh gelinya.:(

    jom bce entri nie.moga bermanfaat.pndk je nie

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/belajar-selagi-masih-sempat.html

    ReplyDelete
  6. HAhahaha...kau bukan berseorangan...aku pun sgt tak suka lipas...geli tahap gaban... :)

    ReplyDelete
  7. hahahahahahahahahahahahahahaha. nak gelak lah.wakakaka..
    kalau ima, lipas ok lagi.jangan labah2. sebotol ridsect pun x ckup utk ima spray menandakan ima benci pada benda alah tu.hikhik

    ReplyDelete
  8. hahahahaha..QF lagi terer la nih..QF tak geli sangat dengan lipas..weeee !!

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...