Tuesday, March 19, 2013

SPM is Coming Soon.. what!? coming sOOn?


AiyoooOOO, AiyOOOOoO,Aiyoooooo...

Besok Result SPM dah keluar!!

ArrrrRrrrRrrrrrr!!!!!

Menjeritlah aku, menjeritlah aku!!!

Mesti besok berlambak inbox dan mesej dari keluarga dan rakan terdekat aku nak tahu result SPM aku...

AiyoOOooOOOOooOO....


Astagfirullahalazim...

*Tarik nafas laju-lajuuuuuuuuuuuu.....

*Hembus perlahan-perlahan......

AaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaarrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dengan ini aku mengisgtiharkan wahai sedare,rakan, dan tuan-puan sekalin...
Bahawa segala alat perhubungan saya akan ditutup mulai esok!!...[Kot]

FACEBOOK - OFFLINE
TWITTER - OFFLINE
HANDPHONE  -  TARUK BAWAH BANTAL
BLOG  -  OFKOSLAH ONLINE
3G  -  OFFLINE

*Aku tak dapat dihubungi disebabkan ada projek Besar Zapin dan Kuda Kepang kat London...*tipu
HARAP MAKLUM





12 comments:

  1. owhhhh . saya pon nk amik result gak esok . takuttttnyaaaaa ><

    ReplyDelete
  2. anak2 amik result..ibu2 pun takut jugak...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sudah semestinya...kadang2 ibu-bapa lagi risau drpd anaknya..haha

      Delete
  3. gud luck..huhu saya dah follow awak,jom follow balik..tq.:)

    ReplyDelete
  4. All the best. saya pun amek result gak besok ^^

    ReplyDelete
  5. berdebar gile . gud luck esk . doakan utk kite jugakk :D

    ReplyDelete
  6. wahaha.. sapai begitu sekali xmo org serbu tanya dia result SPM? siap off semua.. kui3..

    hai.. done follow sini, jom follow teman lik yea.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...