Friday, March 15, 2013

Pemenang Contest Senyuman paling Manis

Assalamualaikum...


haa,,mesti korang tertunggu-tunggu siapa pemenang bagi contest ni kan,kan,kan,kan
 hampir kesemua yang join contest  ni ialah wanita, hanya seorang jejaka sahaja yang join...thanks Mohdridzwan. 

agak manis jugaklah kesemua peserta-peserta ni punya senyuman, tapi cuma 3 pemenang sahaja yg aku pilih...harap ini pilihan muktamad...SO harap tak ada yang tak puas hati ke, apa ke, yerrr.

Pemenangnya adalahhhhhhhhhhhhhhhh.....jeng,jeng,jeng..



Pemenang Pertama...


http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/02/1st-contest-senyuman-paling-manis-by.html



Pemenang kedua
http://syasyaishiteru.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html



Pemenang ketiga
http://diaryismah.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html


Kepada pemenang sila Tebus Hadiah TOP-UP kat FanPage Facebook saya yerr...
sila letak Nama,Website Blog dan Nombor Talifon (MAXIS,DIGI,CELCOM)
Kepadah yang tak menang bukan bermakna senyuman anda bukan tak manis...semuanya manis-manis belaka sampai boleh terkena diabetis,hohoho...Lepasni saya nak buat contest lagi lahh...seronoklah kalau ramai yang join...hihi
Siapa yang nak tengok kesemua peserta yang join ni, kat sini



8 comments:

  1. Replies
    1. Alaaa, jangan sedih2...Pastikan anda sentiasa senyum....

      Delete
  2. Tahniah kepada pemenang :) Tak de rezeki :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepasni saya buat contes or giveway, jgan lupa join yerr..

      Delete
  3. klu laki msuk nie konpem sush nk mnang.. hehehe!! >.<

    congratez to the winners!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi, sape-saper pun senyum Molek-molek belaka...Tak kiralah lelaki atau perempuan... yg penting senyummmmm... :)

      Delete
  4. aiseyman , biar btol aku mnang ? btol ke nie ?? haha

    ReplyDelete
  5. lol..tak menang la..hewhewhew...

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...