Sunday, March 31, 2013

Geramnya bila internet Problem..

Assalamualaikum..

Lama betul aku tak mengUpdate blog aku yang skema ni kan.Rasa rindu sangat nak blogwalking dengan kawan-kawan blogger.Sejak dua menjak ni sibuk sikitlah nak memikirkan hal negara ni semua.Ceh,

errr'?



Okey. bercerita pasal tajuk kat atas, rasa sakit hatilah bila kita tengah online kan. tiba-tiba internet problem.Kadang-kadang line slow macam siput ba alip ba ya.Rasa nak hempas jerk wifi dengan cawan konkrit.

Pernah suatu ketika tu kan, aku dengan semangatnya nak online Facebook. Nak main Game Facebook NINJA SAGA, game tu best woOOo..walaupun macam budak-budak tapi aku still nak naikkan level.Lepastu dengan semangatnya aku buka netbook 1Malaysia aku, then aku bukaklah google chrome, taip Facebook,
 lepastu tiba-tiba internet tak boleh connect.Punyalah aku menyirap tahap maxima.Aku try banyak kali.TAK boleh jugak.Heishh dalam hati aku panas jerkkkk internet wifi ni.Rasa nak amik Bom Atom kasik letop itu Wifi.Bikin gua panassss jerkk..



macam ni lah situasi yang berlaku..

Lepastu aku godek2 lah apa yang patut.Aku cari masalah kenapa benda ni boleh berlaku..last2..

korang tahu kenapa internet wifi aku tak boleh connect?

Sebab...


ermmmm sebab.....


sebabb...


SEBAB AKU TERLUPA NAK ON PLUG WIFI AKU...HUHUHUHU.... :)


P/S: Kalau asyik mengeluh internet lembab, pergilah pasang Unifi yang TM tu..Laju sikitt...mahal pun mahal...hihi


9 comments:

  1. hahahaha...

    sedih cerita ko kawan....

    takpe... lain kali letak icon wifi kat setiap page :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha macam tuh pon boleh . . :p

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha...lagi rare. macam ni punya ke pun ada...hahahahaha. Terbaek la. :)

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha cam tu plk .. hijau betul muka tu

    ReplyDelete
  5. haha terlupa pasang plung wifi pula yang disalahkan

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...