Wednesday, February 27, 2013

Segmen Kenali Saya Purple Sweetyzhanieyz83



Tahukah anda aku paling tak suka join segmen....
sebab apa?
sebab nak kena tekan sana,tekan sini,klik sana,klik sini,letak tulah,letak ni lah..heishh pening2,

HA! jangan terkejut aku telah join segmen ni..
sebab apa aku join segmen ni...

First sebab senang....tak payah nak buat banyak kerja...

Second, sebab mood aku rajin nak update blog...kokoko

third, AKU NAK HADIAH!!

ok, straight to the point...

Siapa Kak Nao Mei ni? apsal nama macam korea ala-ala jepun? kenapa mei? adakah dia dilahirkan dibulan mei? korang nak tahu kenapa? sebab aku pun tak tahu...HOHoHO -gelak kejam

Korang tahu tak yang kak Nao Mei ni popular....mungkin dia pun tak perasan yang dia sekarang ni dah popular..
Korang tahu tak, dia ni suka sangat komen blog orang...asal aku jalan-jalan pergi mana-mana blog,mesti terjumpa cik akak ni komen.Lama-lama dah boleh kenal dia...Dia ni pulak rajin join segmen tau, tiap-tiap hari kot cik akak ni join segmen sebab aku tahu lah perkembangan blog dia sebab aku dah follow dia.Walaupun saya jarang komen blog dia, tapi terjah tetap terjah..huhu..cik akak ni jugak followers aku yang ke 1000...so mestilah aku sayang ketat-ketat...ceh, haha

Orang tua-tua kata, (eh,orang tua main blogging ka?) , kalau kita rajin komen blog orang, orang tu akan jadi popular dan sudah tentunya menjadi blogger kesayangan...



Jangan nak menipu Edward Cullen, kau tak ada Blog..

Ok lahh, pada siapa-siapa nak join segmen ni, klik banner kat atas, jangan nak menggatal klik kat gambar edward tu pulak yerr...




10 comments:

  1. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-kenali-saya-purple.html

    ReplyDelete
  2. ahhh akak terjah sini...adik ngumpat akak ye..hahaha...cik akak memang sengaja nak tinggalkan komen nie...sebab nya cik akak sayang adik...hihi...thank kayu join segmen cik akak...:) jomler blogwalking yang lain...wah...wah tak sangka ler cik akak follow adik ke 1000...wah...wah...hebat gitu...jap dear angkat bakul dulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, kantoiii lah kita ngumpat dia...huhhuhu....

      Delete
  3. woot woot. datang dari segmen yg same. hai... hehe ^^,

    ReplyDelete
  4. Datang dari segmen yang sama ^^

    http://aireynhistorylife.blogspot.com/2013/02/segmen-kenali-saya-purple.html

    ReplyDelete
  5. singgah dri segmen yg sama..done follow you..follow me back
    http://muslimahsejati96.blogspot.com/2013/03/segmen-kenali-saya-purple.html

    ReplyDelete
  6. list peserta jom Bw rakan

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/02/senarai-nama-peserta-segmen-kenali-saya.html

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...