Tuesday, February 26, 2013

Perempuan cantik tak perlu jalan-jalan tepi Jalan raya

Assalamualaikum..

Hari ni tetiba nak cerita pasal perempuan pulak.Kenapa aku tulis tajuk yang begitu panjang sekali macam tu.Yelah itu semua nak bagi tarik korang terjah blog aku lah kan.

Gambar Hiasan pakcik Hasan

Kenapa aku cakap perempuan cantik jangan Berjalan-jalan tepi jalan raya?

Situasi 1

Ali tengah memandu kereta Ferrari kepunyaan atuknya, tengah dia memandu di simpang jalan, tiba-tiba ternampak seorang awek cun sedang berjalan-jalan....Ali pun memandang dengan penuh stim. Tidak sampai 3 saat, dia telah terlajak jatuh dalam parit yang penuh dengan aroma taik biawak.Seperti kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur, terlajak Ferrari masuk parit.

Situasi 2

Justin Bieber sedang memandu Lori....tiba-tiba dia ternampak salena Gomes berjogging sambil memakai T-shirt adiknya yang berusia 5 tahun.Justin Bieber pun memandang Salena Gomes dengan khusuk sampai tidak sedar yang dihadapannya terdapat anak babi yang sedang melintas.Lalu dia berlanggar dan Justin Bieber terkejut lalu merempuh pokok.


Korang faham tak maksud situasi kat atas tu?...biar aku jelaskan lagi...

Lelaki ada satu sintom, sintom ni dalam bahasa itali dipanggil Criopos talispo Brandiue saliva bla bla bla. Maknanya bila lelaki nampak perempuan cantik...matanya akan membeku tengok perempuan cantik tu... So korang bayangkan kalau korang terdiri daripada kalangan wanita yang cantik(masing-masing dah kembang hidung), dan selepas itu korang tergedik-gedik berjalan-jalan atau berjoging tepi jalan, dan tiba-tiba korang rasa kat belakang korang ada kemalangan kereta atau motor...itu salah anda!!!..Sebab pemandu  beri perhatian sepenuhnya terhadap anda..Macam memandu sambil pakai Handphone lah

Ustaz aku ada cakap, kalau dah cantik sangat muka perempuan tu, suruh dia pakai purdah...aman sikit jalan raya..

Ingat!! perempuan cantik jugak adalah tanda-tanda berlakunya kemalangan jalan raya...

Lainlah kalau korang macam ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




P/S: Korang paham tak apa yang aku cakap ni?..tak paham tanya eh,


11 comments:

  1. tahu tak dear :)...kecantikkan nie bahaya..hihi..

    ReplyDelete
  2. okey paham. patutla aku selalu nmpk kemalangan *perasan*

    ReplyDelete
  3. thumbs up ! betul3. lebih baik pakai purdah kalau dah cantik. barulah cantik special ^^

    ReplyDelete
  4. hahaha...kalo macam tu sakit mata plak nak nengok......=p

    ReplyDelete
  5. Siapa suruh tengok?!! Salah mata lelaki XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...bende tuh memang lumrah...tak boleh dielakkan.

      Delete
  6. ahahha, adoii ini lawak...so, makna kata perempuan2 berpakaian sopan dan sembunyilah kecantikan tu kn?...hee...takot nnt kemalangan plak.. =,= hee

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...