Tuesday, February 19, 2013

1st doodle Hasil tangan aku..


Ha! terkejut kau aku tiba-tiba bagi freebies doodle.Entah macam mana aku tiba-tiba nak buat doodle.Selama ni asyik buat komik photoshop je kan.Today aku nak gunakan photoshop untuk buat doodle.Aku tak reti sebenarnya.Aku main hentam taik kucing jerk ni.

Dalam tiga doodle yang hampehh ni...mana yang korang rasa okey...pleasseee i need your comment...

1


2.




3.


Alahh...aku tak pandailah nak buat doodle comel-comel macam fizgraphic buat tuuu...Macam mana dia buat ha?...heishhhh sesungguhnya aku budak baru belajar...




3 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...