Sunday, January 13, 2013

Tandas Paling Menyeramkan...


Banyak banyak tandas, Tandas aaaaaaaaaaape yang paling korang tak nak masuk.Anda ada 2 minit untuk memikirkannya..

Dulu dalam banyak banyak tandas dalam dunia ni, tandas kat sekolah lah paling aku malas nak masuk.Nak-nak lagi bila tandas tu tak dicuci.Pehhhh boleh hangus hidung ni dibuatnya.Dah lah  kotor, busuk pulak tuh dan paling popular tandas kat sekolah ni ialah ia sangat menyeramkan... 

Paling seram lagi bila tandas tu kat paling hujung koridor blog bangunan.Aku tujukan kepada pelajar perempuan.Bayangkan kalau mereka sorang-sorang,Agak-agak mesti mereka dah terkencing dulu sebelum masuk tandas.

Dulu masa aku kecik-kecik darjah 2 kan, aku seLalu takut nak pergi tandas sekolah belah petang.Sekolah belah petang ni takde pekebun nak cuci.So tandas tu mesti menjadi bualan hangat dikalangan kanak-kanank yang  kononnya tandas tuh berhantu...

Pada suatu hari..aku berjalan-jalan di tepi kantin...sedang melihat budak lelaki yang sedang menarik tudung perempuan(itu perkara biasa bagi zaman budak-budak), aku berasa nak buang air kecik.Mula-mula aku nak tahan,tapi tak Tahan jugak!! padan muka aku sape suruh minum air sirap banyak2.Aku pun terpaksa masuk tandas yang dikata seram itu...ushhhhh korang mesti mengigil-gigil baca cerita aku selepas ini...

!!AMARAN KEPADA WANITA MENGANDUNG DAN PESAKIT SAKIT JANTUNG!!
!!ANDA TIDAK BOLEH MEMBACA CERITA BERIKUTNYA!!


disambungkan cerita...aku memberanikan diri membuka pintu tandas tersebut...
Selepas itu...
Tiba-tiba....
Benda yang pertama sekali aku pandang ialah Mangkuk lubang Tandas!!

Secara tiba-tiba otak aku mula berimaginasi..


jeng..jeng..jeng

Ini contoh mangkuk tandas..



dan ini imaginasi aku pada masa tu...
v
v
v
v
v
v
v
v



P/S: Anda ada pengalaman yg menyeramkan di tandas sekolah tak?

11 comments:

  1. tandas sekolah eh?

    ade ke?

    masa dulu. ade tandas lama masa zaman british, sekolah rendah aku.

    tapi tiada apa yang berlaku...

    hahaha.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. @Rapunzeel Cikilolo hahaha..biasanya british takde hantu...Tentera jepun baru ada..

    ReplyDelete
  4. kekadang tengok hasil sendiri pun lebih menyeramkan hahahha

    ReplyDelete
  5. HAHAHA! Aina scroll cepat-cepat bila time nak tengok tandas imaginasi tu sebab tak sanggup :p Bayangkan pun dah boleh rasa nak muntah --'

    ReplyDelete
  6. mak ai... seram sejuk tengok gambar bawah tu..

    ReplyDelete
  7. part atas tu rasanya lily masih okay lagi baca , bila sampai part bawah .. masya-allah , hahaha -,-! Pernah lah jugak dulu2 , masa kolah rendah , mcm2 bayang , hehehehe

    ReplyDelete
  8. Kadang2 ada juga terbayang benda2 cm2 terutama bila lepas tengok cte hantu... sampai bawa ke mimpi seram huhuuu

    ReplyDelete
  9. hahaha... seram wei gambar tu... aku ada 1 tandas yang dikata kan org bunuh diri kt situ.. mmng x leh buka la pintu tandas tu.. tengah tengah pulak tu.. nak pi tandas mesti 2 org.. x pernah 1 org.. tkt.. sampai karat dah kt bawah pintu tu.. huhuhu.. kalau pi ramai ramai pn.. boleh cabut lari.. inikan nak pi 1 org.. sanggup x pi tandas..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...