Thursday, January 31, 2013

Pendapat aku tentang Perangai Perempuan..


Gambar hiasan yang macam pelik jerk..

Apsal aku ni, nak cari publisiti tiba-tiba nak cerita pasal perempuan pulak.Macamlah kau ni bagus sangat nak cerita pasal perempuan ni semua. -Wahai kalian semua, cuba baca tajuk di atas, aku tulis pendapat aku tentang perangai perempuan,bukan betul-betul pun.Masing-masing ada pendapat masing-masing.Apa salahnya aku kongsi pendapat aku kan.Kan.kan. kan. malican ketipong payung..

P/S: Kepada yang terlibat, jangan marah yerr~~ kalau tak nak tak payah baca..

1.Perempuan ni cepat perasan.Kalau ada lelaki yang suka jeling-jeling kat dia tu, mulalah perasan yang lelaki tu syok kat dia.Padahal lelaki tu suka tengok tudung dia je...Makumlah style Sarang Tebuan.

2.Perempuan suka melabur duit dekat Pasaraya atau tempat-tempat yang boleh shopping.Tapi tak pernah lupa untuk belikan barang untuk Family,kawan or sape-sape.

3.Suka makan.Tapi terpaksa bersusah payah nak diet.

4.Suka "Gosip".Pantang nampak kawan, mesti ada cerita nak mengata orang.Cuba cerita yang berfaedah.Baru dapat pahala.

5.Cepat cair. "I Love You  like a love song baby", pehhh terus tergoda... -sesetengah perempuan jerk macam ni

6.Kalau marah mesti nak Membebel. Ini paling aku tak tahan, kalau dah mulut tu memang mulut lerr..

7.Kedekut. Biasanya kedekut nak bagi duit kat orang.Tapi pemurah bagi duit kat Suami,Family dan adik beradik serta anak-anak.

8.Semangat tinggi. Perempuan ni kadang-kadang sungguh bersemangat bila buat kerja yang dia minat.Diorang akan buat apa saja supaya benda yang dia nak tu dapat.

9.Fobia pada "FOREVER ALONE". tak suka bersendiri.Kalau nak apa-apa mesti kena teman.

10.Penyayang.



P/S:Sebenarnya, tak semua perempuan macam kat atas tu,ada yang lebih baik dan ada yang lebih teruk daripada itu pun ada.Yang kita nak adalah perempuan yang baik hati dan soleha.

23 comments:

  1. Salam Shazrizal...

    Tapi tak ada perempuan yang memiliki semua ciri2 tu sekaligus... (^_____^)V

    ReplyDelete
  2. @Rapunzeel Cikilolo kalau baik bolehlah dijadikan perempuan idaman, kalau buruk mintak-mintak dijauhkan..hehe

    ReplyDelete
  3. No. 3 & 10 jer bleh trima. Yg len tu smua xda pada puteri.. Heee.., x suka lah cinta2 nie. N puteri x suka diet, suka makan2 jer.. hehee!

    Apa2 pn, tu pndapat masing2 kn.. hahaa! X salah..

    ReplyDelete
  4. @Puteri Nur Hidayahbagus2...biasanya perempuan suka diet..taniah2,,

    ReplyDelete
  5. melabur duit ... suke sgt lagi2 shopping ... suka makan tpi x prnh diet ... nk buat pe ? bhahaha prempuan mmg suke bergosip ... semangat tinggi tuh betul lha ... ye laa kalau dh kerja yang kita minat mesti nk buat bersungguh2 btul x ?

    ReplyDelete
  6. ehehe mesti byk komen dr pompuan kan..biase la... :)

    ReplyDelete
  7. kuat makan..sy lah tuh..hehe..follow cini

    ReplyDelete
  8. amboi, komen pasal permpuan . lepas ni permpuan komen pasal lelaki la pulak . aha

    ReplyDelete
  9. sebab tulah Allah ciptakan manusia itu berpasang-pasangan,
    kelemahan perempuan ditampung oleh kelebihan lelaki :)

    ReplyDelete
  10. wah.. biaselah bro.. perempuan di cipta mungkin memiliki sebahgian apa yang bro katakan itu tapi itlah yang buatkan hidup ini lebih ceria :)

    ReplyDelete
  11. @Shazrizal ShahmyHahaa..! Mekasih.. Itulah pasal, kbanyakan prmpuan nyer ada sifat cam tu.. But nt all lah kn.. :)

    ReplyDelete
  12. Haha..,aku macam dah terbayang sape yg ko maksudkan dengan "solehah" 2'..,hehe

    ReplyDelete
  13. dalam 10 orang mungkin ada 7 orang yang macam kat atas tu..huhu tapi bagi sya, no.2,3,4,6,7,8 dan 10 tu memang ada dalam diri ini..huahua... sya dah follow rizal,follow balik k.hihi

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...