Tuesday, January 22, 2013

Gempar!! Penampakan toyol



Gambar Berhias

Sedang menonton tv di waktu malam keseorangan dirumah, aku terasa lapar sangat perut aku nih, rasa nak cari biskut kering untuk dibuat santapan malam-malam ni kan.Masa aku cari-cari aku godek-godek kat almari dengan peti ais kat rumah aku lalu aku terjumpalah satu biskut yg aku baru beli tadi.Biskut kacang-kacang gitu lahh..

Sebenarnya kat ruang tamu rumah aku tu ada satu cermin besar.So kadang-kadang bila sape-sape yang lalu mesti mereka akan berhenti untuk melihat wajahnya yg kononnya ada sedikit jeragat yg patut dibuang.kadang-kadang bila perempuan datang lalu kat cermin tu untuk betolkan tudung,touch up muka, alah biasalah perempuan pantang nampak cermin.Tapi lelaki macho macam aku ni tengok cermin mestilah nak mengayakan rambut yg selama ini macam sarang burung unta.

Disambungkan cerita,selepas aku ambil biskut tersebut, aku terlalu kat cermin besar di ruang tamu aku tersebut...
Tiba-tiba aku ternampak satu mahluk yang Botak kat cermin aku!!
tersentap aku sekejap...kaki dah mengigil-gigil dah ni macam kena kejutan eletrik dah nih, mahluk tersebut kelihatan seperti TOYOL!!
tapi agak panjang ketinggiannya...toyolkan pendek,warna hijau plak tuhh.Tapi apakah mahluk tersebut??






adakah toyol??






Ataupun kucing.....





ataupun Mak Limah balik rumah tersesat kat rumah aku??


ermmmmm apa erk?...









oh! aku lupa, aku dah gunting rambut rupanya....style rambut  askar botak 3 inci..huhuhu...rimas derrr nak bela rambut panjang-panjang nih,baik botak jerk terus.


3 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...