Tuesday, January 8, 2013

Gara-gara Terukir Di Bintang...


Konsert AJL tahun nih gempak kan.Tapi tu lah masalahnya pemenangnya yang aku tak puas hati.Patut ke lagu tu yang menang???
Sepatutnya Black feat RJ atau MOJO yang aku rasa patut menang.Sebab diorang nyanyi memang Mantap!
Gara-gara ketidak ada kerja aku dirumah, aku pun main-main dengan potoshop.Dah lama tak godek-godek photoshop. erkkkkk,, Terukir di bintang yang menang?? korang suka ke??


Pada suatu Hari.....







Selepas itu, Yuna yang merasa marah terus berubah....









P/S: Kepada Yuna Dan Aweera...Sila Jangan Saman....CabOtttt....






16 comments:

  1. hahahahaahha....hahahaha...lawak-lawak....wat cite lawak2...lagi...nice

    ReplyDelete
  2. hmm, sya pom tak puas hati..kenapa yuna leh menang? sepatutnya Black! aiyoyo!

    ReplyDelete
  3. sama la.. lgsg xpuas hti. klo yuna nyanyi sniri bleh jugak consider. lgu lain lg mntp dan sdp hbuk pon xdpt.

    ReplyDelete
  4. hahhaha..aduh..layan-layan.. yuna mata merah yg x tahan tu.. :)

    ReplyDelete
  5. bhahaha tang yuna mata merah buruk woi haha.

    ReplyDelete
  6. hahaha...kuang asam r..follow awk eyh..jgn lpe follow caye !!

    ReplyDelete
  7. hahahaaha lawak betul...i follow..follow me back..churprise klik utk kamu..

    ReplyDelete
  8. hhaha...lawakk~~

    #tak puas hati jugak..nk black menag :/

    ReplyDelete
  9. tula..rasanya black boleh menang. apapun, lawak gila la hahahha

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...