Wednesday, December 19, 2012

Teknik Paling Glamor Bila nak Mengorat





Hai korang, lama betul aku tak update blog nih,maklumlah aku tengah cuti-cuti Malaysia.Aku tahu korang rindu ngan aku kan.Semalam Lisa Surihani mesej kat aku yang dia rindu kat blog aku nih.Wow terharu gilerr~~hehe.Gurau3.



Ok, hari nih ku nak tulis pasal pengalam dan cerita-cerita geng-geng aku masa sekolah dulu-dulu.Aku rasa cara nih sungguh popular time aku sekolah menengah dulu.Maklumlah budak budak remaja yang nak merasa apa itu couple.
Sebelum dia couple,mestilah dia mengurat kan.Teknik-teknik mengurat nih dah memang sebati dah dengan dunia yang serba canggih nih.Berikut adalah tanda-tanda seseorang itu minat kat korang.

1.Mula-mula mintak nombor phone kat seseorang yang dia minat.Biasanya mintak nombor phone kat  yang kawan-kawan yang lain,so senanglah cover bila nak mengorat nanti.Tak pun, buat-buat pinjam telefon kawan padahal ambil kesempatan nak ambil nombor orang yang dia minat.

2.Bila dah dapat nombor phone mulalahh dia buat-buat mesej, kononnya tersalah nomborlah, menyamar jadik budak kaya lah.Lepastu nak tanya-tanya nama awak saperlah,tinggal kat manarlah, jamban awak wangilah?.

3. Lepastu, Dia akan selalu mesej kita. Tanyakan khabar, dah makan belum, dah mandi ke,sihat ker,. Then if tak puas lagi, die akan mesej-mesej dengan kita sehingga la pukul 2, 3 pagi. Dalam ngantuk-ngantuk tu pun boleh kata mata masih segar lagi.Padahal kelopak mata dah macam batu bata nak tahan tidur.

4.Lepastu dah layan-layan siap tulis ayat-ayat cintan cintut,mulalah mintak couple.Jumpa awak kat tepi tasik pakai baju pink sama-sama,seluar jean hijau sama-sama lepastu berak sama-sama..

5.Lepastu bila dia betol-betol suka, dia ajak jadik pasangan dia.Wahhhh macho gituu~~


Jadi kesimpulannya adalah, bila ada tanda-tanda yang macam nih, bermakna korang ada peminat,.Terpulanglah anda nak layan or just hiraukan sahaja.Bagi aku lebih baik hiraukan jerkk, manalah tahu ayat punyalah jiwang mengalahkan Actor Sinetron indonesia rupa-rupa mamat bangla yang SMS.Kan dah kecewaaa..Tapi jodoh tak kemanakan....


18 comments:

  1. huhuhu. teringat zaman baru-baru kenal dulu...

    ReplyDelete
  2. dulu mintak no fon,
    sekarang dah mula mintak emel.
    sebab nak add FB.. hehe salam kenal :)

    ReplyDelete
  3. Salam Shaz...

    Teknik kawan2 ke, teknik Shaz? Haha! (^_____^)V

    ReplyDelete
  4. macam ada pengalan jek ? hehe tapi tapi elok tak payah layan kot . buang kredit

    ReplyDelete
  5. hehe ada je call, tp x pena angkat..
    sms pn malas nk balas..dah tau salah nombor kn? :p

    ReplyDelete
  6. Haha. number 4 tk boleh bla sekali =D

    ReplyDelete
  7. TERRRRRRRRbelajar ngorat pulak kat sini hahahahha

    ReplyDelete
  8. singgah dan follow..tinggalkan jejak...http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. @OPPs! tu lahh, lpastu nk ngorat2 pulak kan.sekali bangla..

    ReplyDelete
  10. @-meeSUPERGIRL-ngorat cara baik xperr...jangan niat buruk sudahlah

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...