Tuesday, December 11, 2012

Teka-Teki yang buat aku Bengang


Teka-teki nih aku masih ingat lagi time aku sekolah menengah dulu.Aku rasa korang pun pernah dengar teka-teki nih sebab benda nih agak popular.Kawan yang teka aku nih dulu agak genius dan pandai dikalangan rakan yang lain.Tak sangka dia boleh bagi teka-teki yang bengap macam nih.Korang pernah dengar teka-teki nih...





Fahrin Ahmad: Bro, ko nak dengar satu teka-teki yang mencabar minda tak?

Aku: Apa bro,bro!! aku bukan abang ko!

Fahrin Ahmad: Relaxxx lahh bro, aku cuma nak teka ko jerk.

Aku: Alahhh, tak nak aku, ko kan budak pandaii, mesti ko nak teka aku pasal sains teknologi falsafah imgrasi industri maya kan??

Fahrin Ahmad: Krikkk..krik...krik... (bunyi cengkerik)..

Aku: ok,ok,...aku gurau je....cepatlah teka aku..

Tiba-tiba Maya karin datang mencelah..

Maya Karin:Oiiiii korang buat apa!! nak join boleh..

Aku:KO nih sebok lahh.Ni kumpulan lelaki.Bukan kumpulan spesis jantina wanita macam ko.Gi jauh-jauh

Maya Karin:What everrrr....aku nak join jugak.

Fahrin Ahmad: hehe.Ok2...Teka-teki dia macam nih..

"Nak Mencari punyalah susah,perlu digali dalam-dalam, tapi bila dah dapat buang.Apa bendanya tuh"

Aku: Ermmmm agak mencabar ko punya teka-teki nih, jap3..HA! aku tahu! jawapannya adalah Emas Palsu kan.kan.kan

Fahrin Ahmad:Salah,emas palsu buat apa perlu digali..

Maya Karin: aku tahu! Micro Silikon oksida Karbonat D-14 kan.

Fahrin Ahmad: Maya, Aku tahu kau bijak, tapi kau bodoh rupanya..

Aku:HAbis tuh apa??

Fahrin Ahmad:Ko dah mengaku kalah ker?

Maya Karin: Belom lagi!! jawapan dia mesti Air kan.Sebab air kan kene gali kat tanah.Lepas tuh kita minum kan.

Fahrin Ahmad:Tapi aku cakap benda tuh dibuang! ko paham tak!

Maya Karin:Ye lahh, bila kita minum air,lepastu kita kencing!...Kencing tuh dikira buang lahh!.

Fahrin Ahmad:Sebelum kobodohan korang merebak ke tahap maksima baik aku bagi jawapannya.

Aku: Bagitahu jelahh, tak payah layan minah poyo nih..

Fahrin Ahmad:Jawapannya adalahhh....



"TAHI HIDUNG"


Maya Karin: HA!!!! What tfffffffffffffff...

Aku: @#$%^&*(!!

Fahrin Ahmad: Hahaha


P/S: Bengangkah anda??


18 comments:

  1. bape dalam lubang hidung die, meh kite dalamkan lagi...

    haha

    ReplyDelete
  2. LOL ! hahaha .. pecah perut bace entry ni . haha .. :D

    ReplyDelete
  3. Wahh tak guna punye teka teki. Terkena aku!!!

    ReplyDelete
  4. mana ada tahi hidung buang. buat gam pun boleh apa. Hoho

    ReplyDelete
  5. Salam Shazrizal...

    Haha! Sis ingat lagi teka teki ni... Tapi Sis tahu teka teki ni pun dah habis sekolah... Haha! (^_____^)V

    ReplyDelete
  6. cehhhhhh...ingtkan ape jwpn dier...
    haha

    ReplyDelete
  7. wuisshhh mmg diluar kotak pemikiran btl berfikir ni.hahaha

    ReplyDelete
  8. memang asdfghjkl!@#$%^&* sungguh. hahaha!

    ReplyDelete
  9. haha..dh tau dah jawapan die memey tahi hidung lha..hehehee

    ReplyDelete
  10. adoi senget betol dia nye teka teki . hahaha

    ReplyDelete
  11. Kuang3.Memang sengal jawapannya.Tapi logik.Hehe.

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...