Tuesday, December 11, 2012

Berkawan Biar Sejuta, Berkasih empat pun boleyy.

Assalamualaikum.


Sepanjang aku berblogging selama 2 tahun dan bercuti selama 1 tahun disebabkan exam,aku dapat banyak kawan-kawan blogger.Macam-macam style yang aku jumpa, ada yang gila-gila,ada yang pink-pink, ada yang bajet macho,ada yang jiwang-jiwang sakan,ada yang perangai macam mak-mak membebel sana sini, ada yang serius,ada yang melancong dan macam macam lagilah.Bagi aku, kawan blogger ini adalah lebih mengenali kita sebab dioranglah yang banyak baca luahan dan hasil tulisan kita.

Comel tak makwe Korea saye.....nananana~~

kawan Blogger nih tak plastik dan Propa macam kawan kita kat twitter dan Facebook.Kawan blogger nih selalu bagi dorongan dan nasihat serta idea yang diluar jangkauan otak aku.Misalnya masa dulu aku frust sebab add math aku lemah sampai aku luahkan perasaan aku kat blog.Syukur sangat masa tuh ada yang bagi semangat dan nasihat.Memang aku tak Give Up masa tuh :).

Tak lupa jugak terima kasih kepada blogger yang suka buat contest best2.Walaupon aku tak pernah menang.isk..isk.isk. ;( .Tapi, tanpa korang dunia blog tak boOOOsan...


Kawan Blogger jugak sangat Sporting!! kalau suka cakap suka, kalau tak suka cakap tak suka walaupon kutuk-kutuk berbagai dengan menggunakan "anonymous".


Macam mana nak dapat ramai kawan blogger??

Caranya adalah
 KOMEN>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN>>KOMEN
Sampaiiiiiiiiiiii lebam.hehe

Biasanya bila kita komen kat blog orang,orang tuh lebih mengenali kita berbanding kita blogwalking kat ShoutMix.Ini kerana komen yang korang bagi tuh dihargai tanda kita dah baca hasil tulisan mereka.

P/S:Berkawan Biar Sejuta, Berkasih empat pun boleyy.


2 comments:

  1. dan sekarang Myun...komen > komen > komen > komen > komen > komen > komen > komen > sampai lebammm...haha...cukup tak??haha

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...