Tuesday, December 4, 2012

Akhirnya aku Sudah Pencen Dari Sekolah


Assalamualaikum..


Fuyyooooo sudah lama aku tak update blog aku yang sudah berabuk nih.Maklumlah budak nak fokus SPM.
Alhamdulillah sekarang aku dah lepas ambil SPM.Rasa lega sangat-sangat hati nih.Siapa yang kat sini yang pernah ambil SPM jerk yang tahu betapa leganya bila habis EXAM.
Bila habis exam jerk tadi, semua kawan-kawan aku termaksuklah pengawas peperiksaan siap sebut "MERDEKA" MERDEKA" lalalala~~

Seronok, seronok jugak..tapi lepas nih mesti terkenang-kenang zaman persekolahan.Zaman sekarang dah canggih,budak siap bawak kamera kat sekolah ambil gambar sini sana situ bagai.Boleh dibuat kenangan.

"DENGAN INI SAYA MENGISYTIHARKAN BAHAWA MUHAMMAD SHAZRIZAL SHAHMY BIN MOHD SAFIEE SUDAH DILETAKKAN JAWATAN SEBAGAI SEORANG PELAJAR" (TEPUK2 TANGAN)



Lepas nih takdelah aku bangun awal-awal,gosok baju sekolah,start moto untuk ke sekolah
Tak ada belajar ngan kawan dan guru di sekolah
Tak ada tuisyen yang seronok lagi memenatkan
Tak ada roti sardin KOperasi
Tak ada surau sekolah tempat aku and kawan aku melepak
Tak ada gelak ketawa di sekolah
Tak ada kelas favourite, Kelas Biology,B.Inggeris dan Addmath dan lain-lain
Tak ada kawat kaki,sukan, Main Bola  di sekolah
Tak ada tugas aku sebagai pengawas
Tak boleh aku nak kacau budak perempuan
aku tak boleh nak nyanyi kat kelas lagii nguwaaaaaaa


Semoga kenangan yang ada kat sekolah menjadi pengajaran dan inspirasi untuk aku terus berjuang dalam hidup.Aminnn..


Special for: KELAS 5 ARIF

Dari kiri bawah: Shi Ting,Wei Xian,Azhari,Hong Chen,Firdaus,Syamil,Izuan,Azizi,Ming Yau,Aishah,Shahira Faizal,Farhanah,Aina,Afza NurBatrisyia,Rohayu,Shikin,Izzah,Cikgu Kamaruddin,Fahmee,Aku,Urene,Lai Zhen,Meow Ying,Hidayah,Syamimi,Latifah,Shahira Zakaria,Amalina,Run May,Nasha,Shafirin,HarNina,Aminah,Suhana,Shahira Zaihad,Zhi Yan,Julie dan Farah Amirah





SMK RAJA MUDA
~~Yang Terbaik~~


3 comments:

  1. kamu pasti akn merindui zaman ini 1 hari nt..percye lah..

    jika diberi peluang zaman sekolah lah paling seronok


    terasa ingin kesekolah semula

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...