Wednesday, August 1, 2012

Selamat hari Tua Shazrizal Shahmy..

SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI JADI..

Tajuk entri macam promote birthday sendiri pulak wahhh malunyer malunyer jadi aku tulis entri ni sambil tutup muka dalam baju actually hari ini, 1 ogos merupakan hari yang sangat bermakna buat aku.

Alhamdulillah dah besor rupanya aku...
Kalau dulu main basikal jerkk...
sekarang dah naik motorsikal sampai boleh jadik mat rempit sejati dahh nihh...

Kalau dulu dapat duit raya..
Sekarang muka dah matang tidak dibenarkan mendapat duit raya...Nguwaaaaaaaa

Tadi kat sekolah ada peletakkan jawatan bagi pengawas senior macam aku nihh.Dengan harapan kitaorg dapat fokus untuk peperiksaan.Lepastuh adalah AJK tertinggi panggil aku diri kat depan...lepastu cikgu disiplin nak marah-marah aku pulakk..Kalau marah bende yang betol takpe jugak..Nih menyirapkan hati aku.Aku bertugas tiap-tiap pagi penat-penat angkat dengan susun kerusi...dia boleyy cakap aku tak bertugas..Memang menyirap sekejap masa tuhh.Kalau cikgu tuhh over2 banting aku macam-macam memang aku mengamok masa tuhh jugak..Samalah dengan AJK-AJK tuhhh..

Akan tetapi...Secara tiba-tiba diorang Menyanyikan lagu Happy birthday untuk aku..
Pehhhhhh terus merah padam muka aku... Rasa malu yang tak terrrhingga...
Adoaiiiii bengang gila!!!

Apa apa pun aku berterima kasih banyak-banyak kat kawan-kawan aku...huhuhu Malu jerkk lelaki kena suprise kan..hihi..

Dan tak lupa juga kepada yang wish aku kat Facebook and Twitter...letih jari jemari  aku like and komen terima kasih kat korang...Hehe..

AKAN AKU INGAT SEMUA NIH SAMPAI BILA-BILA..

Terima kasih semua...

Faithfully..



Last sekali gambar nih wajib upload..Suka hati aku lahh nak tampal gambar aku,ni kan blog aku... bajet macho sikit...





1 comment:

  1. Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
    purely handmade products such as pouch,
    earrings, cards, hp strap, cute items!
    쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://twinscraftlife.blogspot.com

    http://thesoaplicious.blogspot.com

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...