Wednesday, August 15, 2012

Hensem VS Cantik


Assalamuaaikum,... sebenarnya aku saje jerk letak tajuk macam tuh kat atas dengan niat ada orang kunjung blog aku nih bila aku tulis tajuk yang macam tuh, Buktinya anda sudah pun bukak blog aku nih..muahahaha sorry..


Sebenarnya aku nak cita sikit pasal Orang maen meriam, main mercun dekat-dekat area rumah aku nih, Ewah-Ewah apa ko ingat rumah aku ada tempat penyimpan organ jantong!, kalau orang sakit jantong dengor mercun ko meletop tuh sape nak tanggong.
Semalam aku duduk kat rumah sorang-sorang sambil membaca buku dengan suasana yang tenang,aman,damai seperti berada di puncak Gunung kinabalu.Tiada satu bunyi pun yg kedengaran melainkan bunyi kicauan burung-burung di halaman rumah aku.Sungguh masyyukkk time aku baca buku masa tuh.

Bayangkan jika anda berada ditempat aku.Yang diamana dalam keadaan sunyi tiba-tiba "KEBABOOOMMMM" 
Cilakak! punya budak!!!
nasib baik aku takde penyakit jantonG!!
Kalau ada dahhhh menyusahkan aku beraya kat hospital,
Kalau hospital tuh ade Nurse cun takpelah jugakk, ni nurse-nurse semua dah tua kerepot.

Kepada anda semua, aku nasihatkanlah....
Janganlah bermain mercun time2 nak raya nih..
Takut nanti hospita jadi tempat persinggahan orang nak beraya pulak,Terpaksalah Jabatan Hospital mengeluarkan duit raya kepada budak-budak mercun nih semua.


Last sekali aku nak letak gambar Tuan Blog..

!!SELAMAT HARI RAYA!!




No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...