Thursday, July 12, 2012

Jadi artis dengan Twitter!!

Tahukah anda tanpa bakat terpendam anda boleh jadi artis..
hahaha
hari nih aku nak cerita yang aku sekarang dah mempunyai 1000 lebih followers kat twitter...
Kalau dulu aku pot pet pot pet kat laman twitter sorang pon tak mention or retweet aku.Aku macam syok sendiri jerk kat twitter tuhh.Sepinya tanpa dirimu kerana diriku begitu berharga Loreal..


Lepas aku dah dapat 1K lebih followers nihh..
aku cakap sepatah,...mesti ada orang retweet dengan mention nama aku..
well macam artislah katakan..itu belum jumlah churp-churp yang aku dapat tiap-tiap hari..untung beb..Dengan syarat ayat-ayat kita tuh best2 lah kan..

Prinsip utama aku dalam laman twitter nih ialah HARGAI FOLLOWERS...Maknanya orang yg follow kita tuh jangan kita unfollow diorang...taksuka2..

Sekarang nih kan ramai orang gunakan twitter sebagai "Luahkan Perasaan" diorang.So aku share-share lah pendapat aku.Baik betol aku nih kan #bangga sekejap

Orang kata kalau seseorang tu jenis suka update status,setiap dua minit asyik asyik nak update status baru,baik post kat twitter sebab kalau post kat facebook,orang kata apa masalah lu.ingat news feed facebook ni lu punya ka?

So apa tunggu lagi..jom lah add aku :  @https://twitter.com/Shazrizalshahmy


saper follow aku,confirm aku balas pertanyaan korang if aku on9lah.Dan sape follow aku jugak akan mendapat pasangan yang cantik/hensem macam lisa surihani mahupun Johnny Depp serta mendapat zuriat yang comel2.....-Ayat gaya terdesak nak dapat followers


No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...