Friday, June 15, 2012

Gerimis Duri tersisir di Jiwa


Assalamualaikum....wahhhhh tajuk kat atas macam aku berpuitis pulak kan.Dalam hati memang tak nak update blog untuk berapa bulan nih, tapi aku nak jugak kongsikan pengalaman aku nih. Sebenarnya aku diambang kekecewaan.Sebab hari nih aku dapat markah 36/37 dalam kelas.Ini disebabkan aku tidak hadir subjek ringan subjek sivik dan P.Jasmani.Walaupun aku tak kisah tapi apabila ramai yang "memerli" aku, aku rasa sakit hati sangat.Takpelah aku redha dengan semua ini.Walaupun Ujian midterm aku semakin meningkat tapi aku jadikan ini sebagai dorongan aku untuk terus berjaya.Aku akan berusaha bersungguh-sungguh.Aku akan jadikan pelajar cemerlang sebagai contoh.Tak kisahlah kalau mak bapak aku marah-marah aku sekalipun...aku buat-buat tak dengar ajeee, 





Saje test Cermin Mata Hitam..Nampak smart tak??






1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...