Saturday, May 5, 2012

Wahai tidur....Janganlah engkau Bermaharajarela


Sumber: NENEK GOOGLE

Krooohh...krooohhh...krooohhhh

ok,aku tidur tak berdengkur,cuma tidur terkeluarlah cecair basi dari mulut aku nih. Lebih-lebih lagi tidur dalam kepenatan, habis semua bantal aku berpeta Somalia,Argentina,...Scotland pon ada.

Straigh to the pointed atau Bahasa Malaysianya bermaksud "Terus Ke Titik" menurut google translate (maklumlah Bahasa inggeris aku nih jawa, pekse pon dapat A dalam mimpi, nak buat mcm mana, terpaksalah pakai google translate yg sentiasa guna present tense.)

Ok,aku sekarang ini mempunyai masalah tidur.Time aku nak baca buku, time tulah kepala aku nih nak tidur.Tidur telah bermaharajarela di dalam minda aku walaupun aku tak rela.Puiiihh!!

Sumber: Bapak Google

So macam mana nih??
Nak minum kopi, aku tak suka sebab mengandungi kefin (betul ke ejaan tu). Nak minum ubat tak tidur, ada ker??. Tapi bila aku tengok tv boleh plak sampai ke 12 malam,Pelik,pelik,pelik bin tak ajaib.

Kepada pakar motivasi di luar sana yg telah mmbaca artikel sedih ini.Silalah beri nasihat atau kata-kata motivasi kat ruangan komen di bawah.Plesssss yo!


PLEASEEEEEEEEEE!!

2 comments:

  1. kene mindsetkan diri kita nk bgun pukul brape bru lah xtido lame ;p

    Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

    ReplyDelete
  2. huhu...

    memang time bce buku kite akan rase nk tido pun. kuatkan semangat!

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...