Wednesday, May 16, 2012

Selamat hari guru.....Cikgu!!


Assalamualaikum.
Di kesempatan ni aku betol-betol nak ucapkan selamat hari guru kat semua cikgu-cikgu aku.Aku nak minta maaf kalau saya ada buat silap kat cikgu.(muka kesian).Semua Cikgu aku cikgu paling best sekali.Bangga jadi anak murid cikgu.

COMELkan doodles yang Fizgrahpic buat.

Aku teringat masa aku tingkatan satu dulu.Masa tuh aku masuk kelas hujung dan masa tuh pulak aku jadi pengawas.Bila kelas hujung,ofkoslah kelas bising.Bila kelas bising ofkoslah pengawas bertanggungjawab.Bila aku tak bertanggungjawab ofkoslah aku kene rotan.
Ya!! aku memang kene rotan sebab kelas aku betol2 depan bilik kaunseling.Orang lain kene rotan sekali,cikgu aku  rotan aku 2 kali sebab aku pengawas.Hahaha.


Masa form 4 dulu,(tahun lepas).Aku selalu tidur dalam kelas.Cikgu aku selalu cakap "shazrizalllllllllllll jangan tidurrrr"....haha....rindu betol time tuh..

Apa-apa pun.Saya nak ucapkan terima kasih kat cikgu sebab mengajar saya selama ini.Dan menjadikan saya pelajar yang berguna.
Terima kasih...

!!SELAMAT HARI GURU!!

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...