Saturday, May 12, 2012

Fenomena Lelaki Berfeshen seluar Londeh


Perlu ke aku buat entry macam nih, macam pelik jerk...Tapi aku nak jugak buat entry nih sebab aku rimas dan menjengkelkan apabila melihat mamat-mamat yang bajet macho apabila mengayakan Seluar londeh sampai nampak boxer.Kalau londeh sikit-sikit takpe, ini kalau boleh seluar tuh nak melondeh sampai ke kepala lutot.Kalau boxer menawan takpe jugak...ni boxer macam cadar atok aku yang berzaman pun nak ditayang-tayang."SooOOO Annoying" bak kata datin-datin yang menggedik.

Sebenarnya aku pun pakai seluar londeh jugak.Tapi sikit-sikit jerk.Tak nampak macam londeh pon.Macam macho-macho gitu.Keh!..
Sebenarnya mak cik-mak cik serta aweks-aweks pown pantang bila nampak lelaki seluar londeh nih.Bukan pandang sebab sexy,tapi pandang sebab kesian tengok lelaki tu, tak mampu nak beli tali pinggang.

Benci dohh tengok gambo nih..Rasa nak hempas jerk ladtop aku nih.
engko engko engkorang semua jangan tiru gaya nih.Kurang kewarasan dalam dunia Feshen.Ampon kepada sesiapa yg terasa,,

ini Lagi sorang mamat nih.Justin bieber yang suka londeh-londehkan seluar dia.WhatThefish!! puihhh! puiiihhh!

Gambar yang dibenci oleh kaum wanita.Aku pon benci..

Kenapa ada feshen macam ni ha?? Apa gunanya tali pinggang dicipta?? 

Tapi jangan ingat lelaki jerk pakai seluar londeh....Yang pompuan kat sana tuh jangan nak kutok-kutok lebih-lebih.Korang pon sama.Cuba tengok drama karton di bawah ini.SooooOoo true dengan gelagat zaman sekarang nih.



Kan.kan.kan.kan pompuan pon samer....

So pikir-pikirlah.Kalau bawak kereta pakailah tali pinggang keledar anda.Kalau pakai seluar pakailah tali pinggang kulit buaya or besi paku or what ever anda.

Entry kali nih mungkin banyak yang sensitif.So aku mintak ampon yerrr......CABOOOTTTT!!!!

2 comments:

  1. ahahhaha dua 2 aku xley blah.. tpi yg laki 2..seyes poyo giler

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...