Tuesday, April 10, 2012

Sudah lama tak Sentuh Blog nih. Al Maklumlahhhh budak Exam.

Assalamualaikum semua....
Lamanyaaa aku dah tak update blog ni kan.Rindu rasanyaa.
Aku rindu kat blog korang semua.Dah lama aku tak terjah sambil follow blog-blog yang hebat2.
Kalau korang nak tahu aku sekarang tengah berusaha untuk SPM.Segala Handpon dan alat eletronik yang lain aku off kecuali TV.hohOHO..

Sebab-Sebab Aku Dah Lama Tak update BLOG.

1.Blog Di Anak Tirikan


Bukan di anak tirikan sahaja,malah blog aku mungkin dimadukan ataupun dijandakan buat seketika.Sekarang ini cinta aku kat buku Biology,Add Math,Fizik,Kimia,Sejarah dan lain-lain.

2. Wifi kena Petir


Akibat taksub bermain facebook walaupun rumah dipanah petir sambung-menyambung, Semua eletrik rumah aku kene SHOT!!! wifi tak boleh ON..nasib baik tv ok...Bolehlah aku tengok Cerita Indon.hoho

3. Insaf


Ok.....lagi beberapa bulan lagiiiii aku nak SPM!!!!!!!  sediakan payung sebelum hujan batu menimpa.

4. Si muka dan badan Buku


Sekarang nih semua benda aku nampak buku.Sampai nasi Ayam pun aku nampak macam buku biology.Itu belum tengok kereta lagi,semua formula fizik terbang berterbangan kat kepala aku nihh..


Memang takde masa dibuatnya.Dengan study,tuisyen dan bla,bla,bla sampai nak online netboOk pun kat sekolah punya wifi.Ini pun ada sedikit masa yg terluang...ok lahh..tu jelahh aku nak tulis.Nanti jumpa lagi yaaa..

P?S:Untuk Berjaya kita mestilah berkorban


1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...