Monday, April 23, 2012

~Bila Diri Ini Demam~


Pernah tak korang demam? Pernah tak diri anda diselubungi dengan virus-virus yang dikeluarkan oleh mulut anda disebabkan batok-batok  kahak. Alahhh ofkoslah pernahkan.....
Bila demam perkara yang paling best adalah Tak payah penat-penat pergi sekolah dan tidur macam beruang kutub kat rumah.

Sekarang ni aku tengah demam,batok-batok kat depan netbook ni .Sambil blogging sambil batok2 keluarkan virus.Siapa yang kene jangkit nasiblah....Niat di hati memang nak pergi klinik sebab kat sana ada doktor cun-cun.Tapi apakah daya,setiap hari selasa mesti doktor india banyak bulu tu yang rawat.


Hari ni aku cuti sekolah sebab demam.Hari ini aku terlepas kelas KIMIA,BIOLOGY,MATHEMATIC,dan FIZIK. Minggu depan nak exam peringkat Negeri you allzzz...Mana boleh main-main lagi nih!!!!
Cepat amik pistol, senapang dan pisau rambo!!! kita pergi berperang!!!!!!!



P/S:Korang ada tips tak cara nak hilangkan batok berkahak nihh...Sakit betol tekak nih dibuatnya..


1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...