Thursday, March 8, 2012

Tentang Exam aku


Assalamualaikum...sudah 2 minggu aku tak update blog.Semuanya angkara exam first year aku.Bila cakap tentang exam...Dalam hati nih mesti risau tentang subjek Add math dan kimia.Add math alhamdulillah aku dah kuasai sikit-sikit.Tapi kimia??...adoaiiii...susah betoii rrr.Takpe2..insya'allah aku akan berusaha mahir dalam subjek tuh.Adik-adikku insya'allah boleh..~~~


Pasal bahasa inggeris pulak kan. Aku harap-harap sangat,cikgu aku tak marah sebab buat essay yang mengarut-mengarut.Kalau aku dah dapat kertas essay tu balik, nanti aku share kat korang..uhuhuhu..takde idea nak buat macam mana..haha..
Tapi dalam banyak2 exam aku kali nih, KIMIA lah paling aku bengang.Susah weiiii.Sejarah satu hal.Dah baca pun still tak dapat jawab(padahal baca buku 2-3 muka surat jerk).

Tentang fizik dan Biology, ermmmm boleh kot.Sebab aku dah study giler-giler tau.Sampai rambut aku nih mengerebang macam pokok kelapa.Nasib ada shampoO SUNSILK, "guna jari pown boley".Soalan yang aku jawab semuanya aku dah study.Cuma betul atau salah. Mintak2 banyak yang betol.Bak kata pepatah, "lama berjanda akhirnya bertemu dengan duda":....?????? pepatah apa tuh???hehe

oklah..
Harap-harap aku dapat keputusan yang baik nanti..Amin..


No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...