Saturday, January 7, 2012

Facebook, Aku Benci kau!!





Sudah 3 hari kot facebook aku buat perangai.Mula-mula aku post link blog aku tak boleh.Lepastu post blog orang pun tak boleh!!...Ni yang hampehnya ialah bila aku nak post status kat wall facebook aku pun tak boleh.Nguwaaaaa..nak bukak notification pun tak boleh....Lepastu nak chat-chat pun tak boleh.


Geramnya...adakah ini satu hikmah supaya aku menjauhi facebook dan mendekati book-book kat rumah aku yang berlambak sampai boleh buat perpustakaan negara..
ermmm..nampaknya macam tu lahh..


Adakah ini disebabkan SPAM??
aduhh!!!..takyah bukak Facebook lagi bagos!!..aku ceraikan facebook aku talak satu...kalau dah ok, aku rujuk balik..hohohOHo...



5 comments:

  1. cerai talak 300 juta je lh =) ahhahhahah

    ReplyDelete
  2. huaaaaaaaaa....betol jugak tuhh...nanti boleh kawin lagi satu..gila cool~~

    ReplyDelete
  3. aalahaiii .kesian nyerr.. Guna FACEBOOKIS.com lah . best gakk . kehkeh :p

    ReplyDelete
  4. @Lyssa Faizureen facebookis tu apa??...xpenah dengar pun..nak try lahh..Tq

    ReplyDelete
  5. hahaha3.. ko baca jer book-book lain.. mesti result gempak punyer.. Kalau setakat baca facebook tu ape la sngt kan..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...