Monday, January 9, 2012

Dr.Ezani Farhana Juara Masterchef Malaysia


Makwe aku..hoho..jangan nak perasan..

Untung saper jadi isteri dia kan.Dah lah cun,cantik,berkerjaya....yang penting pandai masak.Wahhh..gila cool..
Aku memang minat tengok Masterchef nih dari dulu lagi.Memang best.Lebih-lebih lagi time diorang berdramalah..marah-marahlah..lepastu sedih-sedih.
Rancangan Masterchef ni kadang-kadang memberi aku ilham dan imaginasi aku selalu bermain-main bila tengok rancangan nih.Maybe kita boleh belajar cara nak hias dan menyedapkan masakan kita supaya menjadi makanan yang ada Class atau bertarafkan 5 bintang.


"Pentas akhir MasterChef Malaysia baru sahaja tamat dan Dr. Ezani Farhana berjaya membawa pulang gelaran juara untuk musim pertama dan membawa pulang RM100 000 dan Trofi. Dr Ezani memang calon favorite ramai sejak rancangan Masterchef Malaysia ke udara beberapa bulan yang lalu mengalahkan pencabarnya, Wahidan, seorang pekebun.

Ezani Farhana merupakan seorang doktor pergigian yang berusia 26 tahun dan berasal dari Kajang, Selangor dan menjadikan Chef Wan juga Jamie Oliver sebagai chef kegemaran beliau kerana gaya mereka yang tersendiri ketika menyediakan hidangan di kaca TV."

TOP 4 MASTERCHEF MALAYSIA

Yang penting awek aku Dr.Ezani dah menang.HoHohoh perasan lagi..hihihi..

Taniah buat beliau.Nanti bila dia terbitkan buku masakan mesti aku beli punyalahh..tapi kalau RM10.00 keatas kirim salamlah nak beli yerr..aku bukan minat masak pon..

P/s:Siapa tahu klinik gigi tempat dia kerja kat mana??...nak buat-buat sakit gigilah..




No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...