Saturday, December 10, 2011

Rindu Dalam Perpisahan..


Ok,ini serius punya cerita eh..no ketawa-ketawa..

Aku rindu rrr kat budak-budak kem Procast 2 minggu lepas.Banyak kenangan yang tak boleh dilupakan sepanjang aku kat sana.Aku ketawa,Sedih(tak menangis),marah,...semua kat sana.Walaupun 5 hari disana.Tapi pengalaman disana cukup membuatkan aku sebagai insan yang berguna.Aku rindu kawan-kawan kat sana.Terutama sekali Kumpulan aku."KAMI WAWASAN".

Korang semua memang Terbaik..Memang patut pun aku rindu kat korang.hehe


P/S:Apasal aku tiba-tibe touching ni..huhu

2 comments:

  1. kalu rindu , g laa jumpe dieorg.. hehe

    ReplyDelete
  2. @tehadiorang semua duk jauh-jauh rr..macam mana nak jumpa..hehe

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...