Tuesday, December 6, 2011

Andai aku blogger Terkenal


Klik gambar di atas untuk Join

Terjah 3 wanita cantik ni..






This is my angan-angan taik cicak..



Andai aku Bolgger terkenal...
Aku akan buatkan blog aku ni sebagai pencetak wang yang sangat banyak..
Kaya..kAya..kaya!!! hahaha!!

Bukan itu sahaja..
Kemungkinan blog aku ini popular di seantero dunia..
Ramai artis-artis Hollywood nak berkenalan dengan aku.
Lisa Surihani jugak akan meninggalkan Yusry Kru dan datang pada ku.Oh! so sweet..

Lisa surihani sebagai setiusaha aku yang pisau cukur..

Dalam-dalam senyap blog aku ni popular.Ada pulak artis yang jeles dengan blog aku.Saper lagi kalau bukan Edward si puntianak Omputih..





well...bila dah popular sampai masok Hollywood..Ofkoslah ada selebriti yang menjemput aku dalam mana-mana rancangan...



Dah masok rancangan popular..ini kesannya..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Anjelina jolie memikat aku..
Oh sooOOry, anjelina Jolie,kau tak layak untuk aku..


ok fine,,,


P/S:cerita diatas hanyalah reka-rekaan semata-mata.Jangan Saman Aku!!

Aku tag

Amoyy

Amin

Sayang sains

4 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...