Thursday, December 15, 2011

Alasan kenapa berat aku bertambah..


Gemok,gemok,gemok,gemok...
Itulah gelaran kawan-kawan aku panggil aku sekarang nih.Mula-mula aku ingat diorang nih buta kayu,yelahh,mana taknya...Orang kurus macam aku nih dipanggil Gemok.
Alih-alih tiba-tiba mak aku sendiri cakap.."ishhh kau dah gemok"..
Ok,aku terkaku sekejap..5 minit jerkk tak lama ponn.Dalam masa 5 minit tuh aku ingat nak diet lepas nih.Lepas 5 minit jerk,aku mencekik nasi ayam hainan kat warung..hohoho..

Sumber:Bapak Google

Semalam secara tiba-tiba mak aku belanja murtabak singapor yang besar gedabak.Mak makan sikit jerk,Yang selebihnya masih banyak dan aku rasa murtabak ini akan disimpan didalam peti sejuk disebabkan kitaorang makan tak habis.ok,Dalam masa 3 minit murtabak singapor yang besar macam gajah tuh,tiba-tiba habis dibuang.dibuang kat mana??..dibuang dimulut aku lahhh..
Aku tak sangka yang aku sorang boleh menghabiskan murtabak sebesar gajah itu.Mak aku pun terkejot..mungkin sedap sangat kott..haha

Inilah murtabak singapore tuh,siap capture gambar sebelum makan..Hahaha..

Pernah sekali aku bertekad untuk turunkan berat badan,aku nak makan kuah jerk lepas nih.
Punyalah aku berazam bersungguh-sungguh,tiba-tiba mak aku masak ikan bawal 3 rasa.Bau pun dah menyengat di perut,apatah lagi rasanya kan.So,aku lupakan Diet,aku terus amik pinggan dan melantak nasi sampai 3 pinggan.Who care~~..

Aku rasa bola tuh akan meletup dalam masa 15 saat..
Sumber:Moyang Google

Ayam Goreng..
Itulah makanan kegemaran aku..
Suatu ketika mak aku masak banyak ayam goreng,sampai tak terhabis...
Jadi,korang rasa,siapa yang habiskan..
Sepatutnya abang aku yang abiskan.sebab abang aku Obesity jugak..Tapi di berkerja sampai 2pagi..so aku lah yang habiskan..Nak buang nanti MEMBAZIR...muhahaha
Kalau dikira-kira,berapa banyak Kolestrol yang aku telan makan makanan berminyak macam ayam goreng tuhh...ish3

Abistu bila masa pulak aku nak diet??
Asal aku nak diet jerkk mesti ada halangan..Why!!!
cop3!!..aku rasa aku ada jalan penyelesaian yang bagus..jeng-jengjeng..
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


Dr.Rozmey sedia membantu dengan jus penghilang lemak paling berkesan..

P/S:rambut dr.Rozmet Market rrrr..hihi




2 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...