Monday, December 19, 2011

Alamak!! SPM tahun depan..


Assalamualaikum..
Tak jawab dosa.........hehe


Sedar tak sedar sekarang nih dah nak hujung tahun.Rasa sekejap sangat cuti nih.Tapi best jugak cuti dah nak abis kan.Aku tak lah lepak kat rumah 24 jam makan tido makan tido.Boleh jadik saiz Adibah Nor dibuatnya.

Sumber:Bapak google

Oh tidak! tahun depan jugak aku akan menghadapi SPM.Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!
subjek killer..Add math,Fizik,kimia,Biology.
aku harap tahun depan aku dapat kuasai semua subjek tersebut.dah aku harap aku dapat A+++ dalam bahasa Melayu.Cet!! buat pengetahuan korang, aku ni adalah orang berbangsa Melayu yang mendapat markah paper Bahasa Melayu yang rendah.So aku nih perasan jawa lahh eh.

Shazrizal Shahmy

Sepatutnya sekarang ni jugak aku study subjek killer tersebut.Tapi apakah daya aku..aku tak mampu menahan nafsu berfacebook dan blogging tak habis-habis.Memang aku nak hentikan semua ni buat seketika lahh..aku kan nak exam tahun depan.so tahun nih aku nak blogging puas-puas.Sampai mata aku pun dah berkedut-kedut mengalahkan nenek aku.hoHOO

Siapa kat sana ada pengalaman dalam SPM??..boleh kongsikan di ruangan komen di bawah..tak pun kat Facebook aku jerk..


5 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...