Monday, November 21, 2011

Panas,sesungguhnya aku sudah bosan time cuti ni!!



Pehhh semalam aku tengok perlawanan bola sepak antara indon ngan Malaysia membuatkan kuku jari aku rosak digigit aku.Bila menang jerk aku mulalah terloncat macam beruk dapat awek.Teruja gitu tengok game semalam.Best gilerr..

Bila tengok Facebook ngan twitter,mulalah citer pasal bola dari mula sampai habis..tak abis-abis bola.muahahaaaha.
Ok.besoknya bila aku bukak Facebook pagi-pagi,macam-macam gambar keluar..antaranya adalah..




Cantik jugak budak2 kaki conteng ni lukis..


Amik kau! garuda!! ngauuummmmman dari Harimau..


Ok,sape yang nak tergelak,sila gelak kuat-kuat..hahahahaha!!


Semangat Harimau Malaya..ngauummm!!!

Fairuz Muo
hehe..


tak memasal..hahaha


Semangat itu penting..walaupun duduk atas pagar..


P/S:Minta maaf jika ada warga Indonesia yang menonton ini entry.




7 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...