Tuesday, November 1, 2011

Luahan aku tentang exam kali ni..nguwaaa!!!

Salam..
Dari awal tahun lagi aku lebih banyak main daripada mengulangkaji pelajaran..
Aku berfacebook siang,petang dan malam..
aku lebih banyak bermuka buku daripada baca isi perut buku itu sendiri..
Walaupun cikgu tiap-tiap hari membebel pot.pet.pot.pet.pot.pet suruh kita belajar betol-betol..
Tapi kepala otak aku cakap "Who Care~~"

Main permainan video game macam nak gila-gila,
Sampai lupa aku telah memegang tanggungjawab besar aku iaitu mengambil subjek sain tulen.
Korang tau tak sains tulin tu susah!!
terutama add math dan kimia dan fizik dan biology..What the fish!!

stressed out
"ARRRRR!!!!!"

Kini bermulah satu keramat yang dipanggil "Final Exam"
yang menentukan ko masuk kelas form 5 apa tahun hadapan rizal oiii...
kalau Math pon tak lepas,apatah lagi add math..

Ko nak kene pelempang dari mak ko kerr rizal oiii..
Habiss!!
bila result keluar..aku akan share result aku kat korang untuk diambil pengajaran..tunggu..

P/S:kalau dah tahu sains tulen tu susah!! buat apa ko banyak main-main.Kan dah kene batang idong ko sendiri..Padan muke..(=.=")




1 comment:

  1. tw xpe..asyik on9 je..xstudy...ish2..pe nk jdi ni..=)

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...