Thursday, November 24, 2011

Hobi Baru aku biLa Time cuti Sekolah..



Ok,aku mengaku sangat sangat sangat sangat cuti ni memangggggg membosankan..Aku nak sekolah!! SEKOLAH!!! (ceh,time sekolah nak mintak cuti plak)..


Jam di dinding sudah menunjukkan pukul 10.00 pagi..

mAta aku masih sepet kerana baRu lepas bangun tidur selepas tidur selepas solat subuh...

Dengan membasuh muka dan berkumur-kumur,aku ke dapur membuka tudung salji..


KECEWA...


Adik beradik aku dah abiskan sarapan Nasi goreng kampung Pedas mak aku..

Dengan rasa hampa,aku bukak NetBook untuk berfacebook..

KECEWA...

Internet WiFi tiba-tiba line lembab macam siput babi..babi punya internet!!

Dengan rasa hampa,aku keluar rumah nak beli sarapan..

Kerana Perut aku sudah berbunyi tanda kebuluran..

KECEWA...

tiba-tiba....Hujan..

Lalu aku ke dapur suruh mak aku buat sarapan lagi sekali kerana aku sudah lapar..

Dengan harapan mak aku bangun dan membuat cengkodok..

KECEWA...

Mak aku buat-buat tak sedar yang aku tengah bercakap ngan dia.

Bila aku cakap banyak kali..

mak aku cakap............. "PADAH BANGUN LAMBAT!!

"Breakfast sudah abiss."

Lalu aku melihat di dinding untuk melihat waktu..

"Oh! sudah pukul 12.30 tgh hari"...


sambung tidur...



8 comments:

  1. tido aje kejenye...apa pon tak bole awk.ni..huhu

    ReplyDelete
  2. "bapak teruk"

    tulah pkataan ptama kuar dr mulut nana bile abis je bace entry ni(sambil senyum geli hati pun ader)

    ^__* wink wink !!

    *jgn mara

    mintak jasa baik awak, tak follow blog nana tak apa,tapi
    1. bagilah komen sikit(1mark), and
    2. klik button like FB(1mark), and
    3. klik button retweet Twitter(1mark), and
    4. klik button Google +1(1mark)
    di entri terbaru nana tq
    what i need are,MARKS ^^

    http://yuslianayusof.blogspot.com/2011/11/contest-gadjet-impian-by-denaihati_19.html

    sudilah kirenye ye? ^__^

    *tp,sape yg follow nana,thanz and sure i will follow u back ^__*

    ReplyDelete
  3. hahaha bgun lgi lmbat2 yerk =')

    ReplyDelete
  4. hahaha bgun lgi lmbat2 yerk =')

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...