Wednesday, November 23, 2011

Game PS2 abang aku dah jual..nguwaaaAAaaAA!!


nguwaaaaaaa!!! sedih giler...sekian lama kita bersahabat,sekian lama kita sama-sama berpegang tangan,sekian lama kita pandang sama pandang (ROmanTiknya..).Akhirnya kau telah dijual oleh abang aku dengan harga yang sungguh murah iaitu RM200 inggit.Tak sangka begitu murah abang aku menjualmu dengan harga seciput itu.Wahai PS2,berbahagialah kau dengan tuan baru kau.Semoga ko bahagia disampingnya tanpa sebarang kejahanam dari tuan baru ko tu.


Arrrrrrrrrrr!!!
selama ni aku tiap-tiap hari main game playstation2 nie.Tiap-tiap petang aku main game ni.


Inilah game yang paling aku suka.Tiap2 hari aku main game nie ngan adik beradik aku.Oh my baby!!

sape2 yang nak kasik PS2 kat aku secara percuma ataupun menjual dengan harga 10 inggit kebawah.Sila maklumkan kepada tuan blog ini yerr..oh!!

Iklan sekejap
ini gambar aku ngan geng aku masa kem kat perlis..

ok.mungkin game tu dijual ada hikmahnya.Hikmahnya adalah,tahun depan mungkin aku akan lebih fokus untuk study sebab tahun depan aku nak menduduki Peperiksaan SPM.ermmmm...aku hanya REDHA,.





1 comment:

  1. sabo ye. saye dapat mendalami perasaan sedih tu... hehe

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...