Monday, November 21, 2011

Contest "jom jadik Mat Rempit"


Ermm..korang nak join kerw kontest ni...dengan syarat korang kene jadik Mat Rempit tau.Yang bestnya contest ni adalah hadiah bukan aku yang bagi,orang lain yang sponser..best kan..dengar cita hadiahnya baik-baik belaka..


letakkan gambar ini pada entry korang..

Syarat-syaratnya..

1.mesti ada motor

2.Mesti ada kemahiran dalam bab2 lumba rempit ni semua

Pemenangnya adalah siapa yang mendapat tempat pertama dalam perlumbaan.

Hadiah-hadiah bagi kontest ini..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
jeng jeng jeng..best wooooOO hadiah ni.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
TEMPAT PERTAMA
MELANCONG KE ALAM BARZAKH 



TEMPAT KEDUA
2 HELAI KAIN KAFAN,nak lebih pun takpe,



TEMPAT KETIGA
SEPASANG BATU NISAN




HADIAH SAGUHATI
BACAAN YASSIN ORANG KAMPUNG 3 MALAM



macam mana,nak join tak,
sebelum tu... 
Syarat wajib nak masok contest ni..

*sebelum start lumba diminta membaca dua kalimah syahadah terlebih dahulu.

*tag 5 orang supaya senang nak uruskan jenazah..

!!Selamat Mencuba!!

p/s:Bukan niat buruk,cuma ingat mengingati sesama muslim.



No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...